Pivovar Rohozec si pro letošní léto připravil skutečný hit v podobě nealkoholického nápoje s příchutí Pomela, jehož sladkokyselá chuť se skvěle doplňuje s doznívající hořkostí piva. Citrusové osvěžení je v horkých letních dnech ideální volbou pro uhašení neutuchající žízně a geniální variantou pro cyklisty či řidiče. Díky své ovocné chuti také velmi lahodí ženám. K dispozici je v plechovce i točené.
To, že se Nealko Pomelo těší přízně zákazníků, dokazují i zvyšující se prodeje pivovaru. Oproti minulému roku vzrostl prodej nealkoholických piv o více než 50 %. Od května tohoto roku bylo prodáno neskutečných 40 000 litrů pomelové novinky a v liberecké pobočce obchodního řetězce Makro za pouhých 14 dní zmizely více než 4 palety tohoto chutného nápoje. Mimo Makro si svou plechovku můžete zakoupit i v libereckém Globusu. V současné chvíli Pivovar Rohozec jedná také s řetězci Albert a Kaufland, a tak bychom se mohli v blízké době dočkat větší dostupnosti. Na točené si udělejte výlet přímo ke zdroji do nově otevřené Rohozecké restaurace, návštěvu můžete spojit s dobrým obědem a prohlídkou pivovaru. A pokud vám Nealko Pomelo stále někde chybí, pomozte ho zalistovat tím, že o něj zažádáte u svého prodejce.
Kromě vytříbené chuti by vaší pozornosti neměl uniknout ani svérázný obal s moderním nádechem. Slovní hříčka “pomeluj mě“ je trefou do černého, v tomto případě do žlutého. Je to zkrátka láska na první pohled. Třeba i vy v letním horku najdete tu pravou, a pokud vás spíš spálil letní lásky žár, zchlaďte se právě nealkoholickým osvěžením z Rohozce.
Pivo Českého ráje jde s dobou a novinkou Nealko Pomelo jen potvrzuje svůj velký potenciál a snahu rozšířit svoji zákaznickou základnu o mladší klientelu. Neváhejte tedy vyzkoušet letní pecku, která láme rohozecké prodejní rekordy a sklízí úspěch napříč generacemi.